Czemu warto się pozycjonować?
Jakie efekty daje pozycjonowanie?
- więcej odwiedzin na stronie
- większe zainteresowanie ofertą firmy
- zyskanie grupy docelowej klientów
- wyprzedzenie innych firm
- reklama o dużym zasięgu i niskich kosztach
Dzięki wysokiej pozycji na różne słowa kluczowe można być pewnym, że na naszej stronie pojawiać się będzie masa użytkowników bezpośrednio z wyszukiwarki. Chodzi o to, by być przynajmniej w pierwszej dziesiątce wyszukiwani ponieważ właśnie na tej dziesiątce zatrzymuje się zdecydowana większość internautów szukających firm w sieci. Trzeba oczywiście pamiętać, że im wyższa pozycja tym lepiej ponieważ za tą pozycją idzie większe prawdopodobieństwo, że klient zajrzy na naszą stronę. najważniejsze będzie precyzyjne dobranie słów kluczowych do swojej działalności. Od tego będzie bowiem zależeć czy pojawią się na stronie osoby rzeczywiście zainteresowane ofertą. Bez dobrego dobrania słów kluczowych pozycjonowanie nie będzie przynosić efektów.
Ważne może być wyszukiwanie lokalne, dlatego warto pozycjonować się z frazami dotyczącymi miejsc zamieszkania, ponieważ wtedy można oczekiwać, że trafi się do użytkowników mieszkających blisko nas. Obecnie wybieranie tradycyjnych form reklamowych niestety nie przynosi odpowiednich efektów. Jednocześnie takie tradycyjne formy reklamowe są oczywiście dużo droższe a jednocześnie ta efektywność jest na niższym poziomie. Ulotki najczęściej od razu lądują w koszu a tablice wolnostojące zazwyczaj nie są w ogóle czytane przez przechodniów, często w ogóle nie mamy na to czasu i takie formy reklam omijamy. Jeśli chcemy zadbać o wysokie pozycje pamiętajmy, by postarać się przy pozycjonowaniu, by na naszą stronę trafili tacy, którzy ofertą będą rzeczywiście zainteresowani.

Czym jest Inbound...
Jako Inbound Marketing musimy określić specjalną kampanie marketingową, która...

Jak zwiększyć ruch...
Wielu właścicieli stron internetowych podchodzi w dość nieodpowiedni sposób do...